Bodytec Proeftraining

Wil jij ook een persoonlijke Bodytec proeftraining?

Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op voor het plannen van je Bodytec proeftraining. De kosten voor een proeftraining zijn slechts €15,-

(Besluit je door te gaan bij ons verrekenen we deze en is hij kosteloos)

Proeftraining Bodytec

Vul je gegevens hier in:

Je proeftraining Bodytec ziet er als volgt uit:

1 - Ontvangst

Fijn je te verwelkomen in onze studio! Je hoeft niets mee te nemen. Je krijgt van ons speciale sportkleding te leen om te kunnen sporten.

2 - Voorbereiding

We doen een korte intake waarin je doel en je conditie worden besproken. We vragen of je een vragenlijst in wil vullen over je gezondheid en doelen. Daarna kan je je omkleden voor de training.

3 - Workout 12 min

De proeftraining duurt 12 minuten en draait het om kennismaken met de Bodytec door middel van een matig intensieve impuls gewenning om te ervaren wat Bodytec met je lichaam doet.

4 - Terugblik

Na de training kleed je je weer om en dien je 5-10 tot rust te komen. Dit combineren we met een korte terugblik op de training en gaan we in op hoe je het hebt ervaren en of je samen verder wilt werken aan je doel

Tips voor een optimale training

• Drink 0,5 liter water zonder bubbels vóór en ná aanvang van de training (1 liter totaal dus)