Restitutie- en retourbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen, ingaande op de dag van aankoop. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds de aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden

Om in aanmerking te komen voor retournering, dient je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Dus ongedragen/ongebruikt. Daarnaast nemen we alleen artikelen terug die in de door ons geleverde originele verpakking zitten.

Verschillende soorten producten zijn vrijgesteld van retourneren. Bederfelijke goederen zoals suppletie en voeding kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen intieme of hygiënische producten retour. Producten die speciaal besteld worden ook niet teruggenomen.

Additionele niet-retourneerbare artikelen:

• Strippenkaarten
  • Digitale producten zoals e-books, audiobooks en.of videos
  • Gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om de retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Indien aangekochte producten op eigen initiatief worden teruggestuurd zonder onze instructies kunnen hier geen rechten aan worden ontleend en is dit geheel op eigen risico. Zodra de retouraanmelding is gedaan en u een bevestiging hierover ontvangt met retourinstructies komt de retournering in aanmerking voor teruggave van geld, na ontvangst en inspectie.

Restitutie

Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we een e-mail om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jeterugbetaling.

Bij een geaccepteerde retour wordt de terugbetaling verwerkt en streven we ernaar om binnen 5 werkdagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode te hebben toegepast. We geven enkel geld terug op de manier waarop we het ontvangen hebben.

Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat uw teruggave officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bodytecnieuwerkerk.nl

Afgeprijsde artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Producten of diensten in de aanbieding kunnen niet worden geretourneerd.

Omruiling

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@bodytecnieuwerkerk.nl.

Cadeaukaart

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar je werd verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van de retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je retourzending te weten komen.

Als u uw product wilt retourneren, ontvang je na de aanmelding van de retour, retourinstructies met het retouradres.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling. Je bent natuurlijk ook vrij om het product zelf te komen brengen ná retourinstructie, naar onze fysieke locatie.

We accepteren alleen retouren met Track and Trace. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen zonder Track and Trace. De ontvangstbevestiging van je retour is het bewijs van ontvangst (niet de Track and Trace)

Hulp Nodig?

We helpen je graag via info@bodytecnieuwerkerk. Je kunt ook ons contactformulier gebruiken op de website

Vragen? neem contact op!

We helpen je graag

Niet gevonden of niet duidelijk wat je zocht? We beantwoorden graag je vraag.

Vul hieronder je gegevens in zodat we je kunnen bereiken.

Kerklaan 48
    2912 CK Nieuwerkerk aan den IJssel