Tarieven EMS Training

tarieven

Kom je voor het eerst in aanraking met EMS training, of heb je er wel van gehoord maar heb je het nooit ervaren?

Wij kunnen je een proeftraining aanbieden om te ervaren hoe trainen met impulsen aan voelt.

Hieronder de tarieven voor Personal EMS training bij Bodytec Nieuwerkerk

"Alle verandering begint met één gedachte"

(Vermelde prijzen zijn in euro per persoon, inclusief BTW)

5x Strippenkaart Bodytec

• €27 per training
  • Geldigheid 2 Maanden

10x Strippenkaart Bodytec

• €26 per training
  • Eenmalige Betaling
  • Geldigheid 6 Maanden
Meest gekozen

20x Strippenkaart Bodytec

• €24 per training
  • Eenmalige Betaling
  • Geldigheid 12 Maanden

EMS training voor het eerst? Kies voor een proeftraining

Doe je EMS training voor het eerst? Kies dan voor de optie proeftraining.
Ná de proeftraining beslis je of EMS training met Miha Bodytec bij je past en of daarmee of je verder gaat en we je kunnen verwelkomen als klant.

Wij doen er alles aan om je te laten ervaren dat dit dé manier van trainen is waarmee jij je doelen kunt behalen. Een proeftraining kost €15,- en duurt ongeveer 35 Minuten. Mocht je besluiten om klant te worden en bij ons te werken aan je doel, is hij kosteloos.

Wat EMS training bij Bodytec Nieuwerkerk zo aantrekkelijk maakt is dat je altijd onder begeleiding van een personal trainer tegen een scherp tarief op je eigen niveau en intensiteit traint. Vul je contact gegevens in via Proeftraining en we nemen contact met je op.

(Proeftraining kan één keer per persoon worden aangeschaft)

1x Proeftraining
Bodytec

• Geldigheid 1 Maand
1x Mogelijk

1x Losse training
Bodytec

• Geldigheid 1 Maand

Speciale Bodytec
sport kleding

• Verkrijgbaar in XS / S / L / XL / XXL
  • Shirt + Broekje

Impressie van een EMS Training

Trainen doe je in speciale Miha Bodytec sportkleding die je onder het BodySuit draagt. Voor de proeftraining krijg je deze van ons te leen. Als je besluit te komen trainen bij ons adviseren we je een eigen outfit. We hebben altijd setjes kleding beschikbaar als je dat liever kiest, er is altijd een mogelijkheid om te trainen.

De banden voor de armen, benen en billen worden aangesloten op het BodySuit en alles is nat gemaakt voordat je deze aan gedaan krijgt. En, geen zorgen we gebruiken warm water…😊

Alle spiergroepen worden tegelijkertijd optimaal geprikkeld en kunnen onafhankelijk worden ingesteld en bewaard op jouw lichaamsniveau. Na je training wordt alle data van je training opgeslagen op je eigen pasje zodat je de volgende keer verder kunt starten waar je gebleven was.

Heb je vragen? Dan kan je altijd bellen, mailen of appen. Wil je liever dat we je terug bellen? Ook dat kan: Vul dan het contactformulier in. Hopelijk tot snel!

Kerklaan 48
2912 CK Nieuwerkerk aan den IJssel