EMS Training met Miha Bodytec

Het beste van 2 werelden met Miha Bodytec

EMS-training staat voor Elektro Musculaire Stimulatie en is een zeer effectieve en efficiënte manier om kracht en spieren op te bouwen en tegelijkertijd lichaamsvet te verlagen.

Miha Bodytec - Closeup

EMS training gebeurt met weerstand en doe je met het Miha Bodytec Apparaat met een speciaal Pak (i-BodySuit) aan, die elektrische impulsen overdraagt aan je spieren in je hele lichaam. Alle spiergroepen worden tegelijkertijd getraind en kunnen onafhankelijk worden afgestemd.

Zonder dat gewrichten en pezen zwaar worden belast zoals bij reguliere krachttraining train je met weerstandstraining optimaal op jouw niveau. Een training duurt 20 Minuten waarmee je +/- 500kCal kan verbranden. Bij elke training krijg je volledige 1 op 1 begeleiding door een gekwalificeerde en vooral gemotiveerde trainer. Trainen met de Miha Bodytec bij Bodytec Nieuwerkerk voldoet aan de nieuwe DIN Norm en is zeer veilig.

Zoals talrijke wetenschappelijke studies hebben aangetoond, is het voldoende om eenmaal per week te trainen om je persoonlijke trainingsdoelstellingen te behalen, het beste van 2 werelden!

ems - miha bodytec - bodytecnieuwerkerk.nl (1) (002)

In onze studio train je met de nieuwste Miha Bodytec

De Miha Bodytec is het meest geavanceerde en veiligste EMS apparaat dat er op de markt te verkrijgen is.

Bij Bodytec Nieuwerkerk train je met de nieuwste apparatuur je altijd op afspraak en onder 1 op 1 begeleiding,  eenmaal per week, 20 minuten!

Trainen onder stroom?

EMS-training gebeurt met weerstand die door elektrische impulsen via het speciale Bodytec-suit worden overgedragen aan je spieren in heel je lichaam. Je traint dus alle spiergroepen tegelijkertijd (armen, benen, billen, buik, borst en de gehele rug). In tegenstelling tot reguliere krachttraining geldt dit ook voor de dieper gelegen spieren.

De weerstand is een lichaamseigen weerstand die tot stand komt door de elektrische impulsen vanuit de Miha Bodytec. Dit zorgt ervoor dat je optimaal traint op je eigen niveau, waarbij je geen negatieve gevolgen ondervindt t.a.v. je gewrichten en pezen (zoals bij zware reguliere krachttraining ). Naast de tijdswinst die dit oplevert worden je spiervezels ook ruim 30% meer geactiveerd dan bij een reguliere krachttraining. Zo bereik je in korte tijd, maximaal resultaat

Tijdens je Bodytec training gebruik je speciale Bodytec sportkleding en het Bodytec-suit bestaande uit een vest, banden voor om de armen, bovenbenen en billen. De sportkleding is bij de training inbegrepen. Als je eigen onderkleding wilt is dit op bestelling verkrijgbaar in onze studio, geen verplichting maar we adviseren het wel.

Impressie van een EMS Training

Proeftrainen?

Vul hier je gegevens in: